Dünyanın En Cimri İnsanı Olarak Guinness Rekorlar Kitabına Giren Kadın

Ayna Kırılmasının Uğursuzluk Getirdiği İnancı Nereden Geliyor?

Osmanlı’da müneccimler: Padişahın öleceğini bilince öldürüldü!

Dünyayı Sömüren Aileler; Rockefeller ve Rothschild!

Google Adwords Nasıl Kullanılır?

Pazarlama 20 Eylül, 15:38'de eklendi

Google AdWords internet üzerinden müşterilerinize ulaşmanın ve onlarla iletişim kurarak çeşitli yollardan etkileşime geçmenin en iyi yollarından biridir. Potansiyel müşterileriniz AdWords’le internet üzerinden verdiğiniz reklamlar sayesinde aradıkları ürün veya hizmetlerinize ulaşır, yani doğru hedefleme için ideal bir yöntemdir.

Son yıllarda bu servisi kullanmayı bilen veya ihtiyaçları doğrultusunda doğru kullanabilen işverenler, markalar, startup’lar veya internet girişimleri için Adwords, son derece faydalı, verimli ve bir o kadar da vazgeçilmez bir internet pazarlama aracı haline geldi. O kadar vazgeçilmez ki, Google’ın gelirlerinin %90’nına yakını reklam hizmetlerinden geliyor. Dolayısıyla başlangıçta yalnızca Google’ın gelir kanallarından biri olarak görülen Google Adwords, dijital çağın pazarlama ihtiyaçları doğrultusunda, artık dünya çapında popüler araç haline geldi. Bu yazımızda Google AdWords’ü etkili bir şekilde kullanmak için size birkaç tavsiyem olacak.

Anahtar Kelimeler

Tıklama başına ödeme yaptığınız sosyal medya ve internet pazarlama yöntemleriyle arama motoru optimizasyonu işlerinin başarısının temelinde doğru ve etkili anahtar kelime araştırmaları yatar. Bu sebeple Google AdWords kullanırken kapsamlı bir anahtar kelime araştırması yapmak şarttır. Bu tip araştırmalar için en iyi araç, belirli bir anahtar kelimenin ne kadar popüler olduğunu öğrenmenize, düşük yoğunluktaki aramaları filtrelemenize ve saniyeler içinde yüzlerce anahtar kelime kombinasyonu oluşturmanıza imkân tanır.

Google Kalite Puanı

Google’ın kalite puanı, hem anahtar kelimelerinizin hem de tıklama başına ücret ödediğiniz reklamların kalitesi ve ilgili olma düzeyiyle doğru orantılı olacaktır. Reklamlarınızın ürünlerinizle ne kadar alakalı olduğu ve bu tip ürünler için arama yapanlar için ne kadar yararlı olduğunu ölçümler. Örneğin, bir anahtar kelime araması web sitenizin ana sayfasına yönlendirildikten sonra belirli bir ürünün sayfası açılmıyorsa, bu durum kalite puanınızı düşürecektir.

Reklam Metni

Kullanacağınız en verimli ve yüksek kalite puanı veren anahtar kelimeleri belirledikten sonra reklamlarınızı hedef kitlenizle buluşturmak, öne çıkartarak potansiyel kullanıcıları internet sitenize çekmek için Bionluk’taki freelancer yazarların sunduğu içerik pazarlama, slogan, AdWords ve reklam metni yazım hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. AdWords çeşitli reklam formatları sunsa da metin yazarlarının elinden çıkan slogan ve cümleler, yani metinler günümüzde halen AdWords’ün temelini oluşturur.

Reklam Testleri

AdWords kampanya hedeflerinizi tanımladıktan sonra, verimli sonuçlar almak ve reklamlarınızın dönüşümlerini öngörebilmek istiyorsanız reklamlarınızı çeşitli testlerden geçirmeniz gerekir. Bu testler sayesinde aynı anahtar kelimeleri kullanarak birden fazla reklam yaratabilir veya yayınladığınız bir reklamın bir diğerinden daha yüksek dönüşümler aldığını görürseniz, düşük performanslı reklamı durdurarak yeni bir versiyona geçiş yapar ve kendinize sağlıklı bir AdWords yol haritası çizebilirsiniz.

 

Yorumlar

Henüz hiç yorum yapılmamış.